جنگل جاویدان

برگ‌ها به لرزش در می‌آیند، شاخه‌ها شروع به حرکت می‌کنند، ریشه‌ها روان می‌شوند و جنگل، سخن می‌گوید.
يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱ ب.ظ

درختِ سوّم

بالاخره پیداش کردم :D

از صبح دنبالِ این می‌گردم. نمی‌دونم چرا این‌قدر بهش حسِ خوبی دارم. نگاش که می‌کنم، خیلی آرامش‌بخشه.

یکم دیگه بهش اضافه کردم، هرچند دیگه جا نداشت این‌ نقاشی! البّته سخت می‌شه این‌جوری صداش کرد.

خلاصه یه‌جور خاطره‌ی خالصه، روی کاغذ :)

+ کمبود کاغذ دارم :دی




نوشته شده توسط Old Tree
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

جنگل جاویدان

برگ‌ها به لرزش در می‌آیند، شاخه‌ها شروع به حرکت می‌کنند، ریشه‌ها روان می‌شوند و جنگل، سخن می‌گوید.

آخرین مطالب

درختِ سوّم

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱ ب.ظ

بالاخره پیداش کردم :D

از صبح دنبالِ این می‌گردم. نمی‌دونم چرا این‌قدر بهش حسِ خوبی دارم. نگاش که می‌کنم، خیلی آرامش‌بخشه.

یکم دیگه بهش اضافه کردم، هرچند دیگه جا نداشت این‌ نقاشی! البّته سخت می‌شه این‌جوری صداش کرد.

خلاصه یه‌جور خاطره‌ی خالصه، روی کاغذ :)

+ کمبود کاغذ دارم :دی


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۴
Old Tree

نظرات  (۱)

عجب چیزیه. منم یه بار یه همچین چیز درهم و برهمی کشیدم البته تک رنگ بود و انقدر هم بزرگ نبود اما این عالیه.
پاسخ:
از اینا زیاد کشیدم ولی این برای یه مناسبت خاصّ بود.. 

+ حدودن یه‌هفته وقت بُرد D:

مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی